Ako nakupovať    Podmienky ochrany osobných údajov    Všeobecné obchodné podmienky    Reklamácie a sťažnosti    Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy   
Internetový obchod ešte len pripravujeme. V prípade záujmu nás kontaktujte!

Reklamácie a sťažnosti

Reklamácie, sťažnosti

Možné spôsoby riešenia reklamačných konaní:

  1. Prines tovar do našej predajne na adrese Štefániková 35, 07301 Sobrance. Nezabudni so sebou priniesť faktúru alebo bločik (originál) a/alebo originál našou pečiatkou potvrdeného a vyplneného záručného listu, ak bol k tovaru dodaný.

  2. Odnes tovar do servisu alebo zavolaj na zákaznícku linku výrobcu: Zoznam servisov a číslo na zákaznícku linku nájdeš v záručnom liste. Nezabudni so sebou priniesť faktúru alebo bločik (kópiu) a/alebo originál našou pečiatkou potvrdeného a vyplneného záručného listu, ak bol k tovaru dodaný.Telefónny kontakt na autorizovaný servis ti radi poskytneme e-mailom, ak nám napíšeš na obchod@kosticak.sk

  3. Kontakuj internetové oddelenie kosticak.sk: Pokiaľ sa blízko teba nenachádza naša predajňa alebo servisné stredisko, napíš nám na obchod@kosticak.sk . Nazabudni opísať reklamovanú závadu a uviesť číslo objednávky alebo faktúry. Obratom ti zašleme ďalšie inštrukcie.

Ak ti vznikne právo na zrušenie kúpnej zmluvy, obráť sa so žiadosťou na nás, na adresu obchod@kosticak.sk. Oprávnenosť tejto žiadosti je potrebné doložiť vyjadrením servisného strediska a faktúrou. Pri tovare zakúpenom v predajni cez registračnú pokladnicu je potrebné so žiadosťou sa obrátiť na predajňu.

Možné spôsoby podania sťažností a podnetov:

  1. Sťažnosti a podnety súvisiace s nákupom na internete alebo v predajni, môžeš zasielať na adresu obchod@kosticak.sk, alebo v predajni Elektro Kostičák, Štefánikova 35, 07301 Sobrance

Čo s nepotvrdeným záručným listom pri nákupe cez internet?

Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v opačnom prípade slúži na uplatnenie záruky daňový doklad o kúpe). Záručné listy dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 dní.

Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom. Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar, záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov. Niektorí zákazníci preferujú potvrdenie záručného listu hneď od začiatku. Ak máte rovnaký nárok, radi Vám vyhovieme.

Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní po kúpe):

Záručný list si môžete nechať potvrdiť v našich predajniach. Ich zoznam nájdete tu. Nezabudnite so sebou priniesť vytlačenú faktúru.

Potvrdenie záručného listu je možné aj poštou, zaslaním originálu záručného listu a vytlačenej faktúry na adresu nižšie. Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu poštovú adresu. Adresa pre potvrdenie záručných listov:

Elektro Kostičák
Štefánikova 35
07301 Sobrance

Ako nakupovať    Podmienky ochrany osobných údajov    Všeobecné obchodné podmienky    Reklamácie a sťažnosti    Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy